Powrót do projektów

Context-based Chatbot

VAPIn8nOpenAIQdrantMeilisearch
Context-based Chatbot

O projekcie

Context-based Chatbot to rozwiązanie nowej generacji w obsłudze klienta. W przeciwieństwie do tradycyjnych chatbotów opartych na sztywnych drzewach decyzyjnych, ten system wykorzystuje zaawansowane modele językowe (LLM) i bazy wektorowe do prowadzenia naturalnych, kontekstowych rozmów.

System "uczy się" na podstawie dostarczonej bazy wiedzy (dokumenty, strona www, historia rozmów) i potrafi odpowiadać na skomplikowane pytania, rozumiejąc niuanse i intencje użytkownika. Może również działać jako voicebot, obsługując połączenia telefoniczne.

Możliwości

  • Obsługa klienta 24/7: Automatyczne odpowiedzi na pytania o każdej porze.
  • Generowanie leadów: Kwalifikacja potencjalnych klientów w trakcie rozmowy.
  • Rezerwacja terminów: Integracja z kalendarzami do umawiania spotkań.
  • Wsparcie techniczne: Rozwiązywanie problemów na podstawie dokumentacji technicznej.

Kluczowe funkcje

Pamięć kontekstowa rozmowy
Integracja z bazą wiedzy (RAG - Retrieval Augmented Generation)
Obsługa głosowa (Voicebot) dzięki VAPI
Wielojęzyczność
Analiza sentymentu w czasie rzeczywistym

Linki projektu

Korzyści

  • Redukcja kosztów obsługi klienta
  • Zwiększenie konwersji na stronie
  • Lepsze doświadczenie użytkownika (UX)
  • Dostępność usług 24/7
</>

Pawel Lipowczan

Twój Przewodnik Technologiczny

Architekt oprogramowania i doradca ds. technologii - agnostyczny dobór narzędzi do problemu, optymalizacja procesów przez automatyzację i AI.

© 2025 Pawel Lipowczan. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zbudowane z React + Vite